Konfliktuskezelés

Vezetői tréningek

Konfliktuskezelés - Vezetői asszertív kommunikáció

A képzés célja:

Mintzberg klasszikus felmérése szerint a menedzseri munka több mint 70%-át a másokkal való beszéd teszi ki. Ennek fényében kulcsfontosságú a hatékony kommunikáció, az a képesség, hogy üzeneteinkkel képesek legyünk megelőzni vagy kezelni a konfliktusokat. A konfliktuskezelés egy alapvető vezetői kompetencia, amelyre minden vezetői szerepben szükség van. A konfliktus pozitív lehetőségeket teremthet, és előrevihet egy közös cél felé, ugyanakkor az ellenkezője is igaz, tönkretehet kapcsolatokat és negatív következményekre is vezethet. A konfliktuskezelésnek a vezetői eszközök tárházában a helye. A konfliktuskezelés módja határozza meg, hogy annak kimenete pozitív és építő, vagy negatív és romboló lesz. Ha a vezetők felismerik, hogy a konfliktuskezelés melyik módja szükséges az adott helyzetben, és képesek saját vezetői készségeiket alkalmazni, könnyen
elsimíthatják a szükségtelen konfliktusokat. A modul célja az asszertív kommunikációs stílus és saját domináns vezetői stílusunk pontosabban, az alap konfliktuskezelésünk megismertetése és a konfliktus-kezelés gyakorlati módszereinek elsajátítása, mely vezetőként lehetővé teszi az önérvényesítő kommunikációt a másik fél tiszteletben tartása mellett, valamint a hatékony konfliktuskezelés sajátosságait. Eredményképpen: hatékonyabb problémamegoldás; gördülékenyebb konfliktuskezelés; megnövekedett produktivitás.

Óraszám: 2-3 nap

Létszám: ideális létszám: 8-10 fő / maximum: 12 fő

    Kapcsolattartó

    Balogh-Ocsenás Csilla

    Telefon: +36 70 625 6015
    E-mail: info@hqsc.hu





    A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!