8D riport

Minőségmenedzsment

8D Riport

Képzés engedélyszáma:
E-001861/2018/D001

A képzés célja:

Az autóiparban elterjedt és a vevők által sokszor megkövetelt 8D problémamegoldó módszer alkalmazásának készségszintű elsajátítása. A képzés során elsajátított tudás és kompetencia segítségével a munkavállaló képes lesz a 8D problémamegoldó módszert és az azt támogató technikákat alkalmazni a vevői és szállítói reklamációk kezelésére vonatkozóan.

Minden munkavállaló aki vevői és beszállítói reklamációval foglalkozik; munkája során hatással lehet/van az előállítandó termék minőségére; meghatározó szerepet tölt be a meghibásodás körülményeire vonatkozó adatok összegyűjtésében; készségeit, tudását fejleszteni szeretné.

PDCA fogalma, bemutatása

8D lépései

  • D0: A hiba jelenség meghatározása és sürgős válasz lepések
  • D1: Team alapítás
  • D2: A probléma megfogalmazása
  • D3: Közbenső javító intézkedés bevezetése
  • D4: A kiváltó ok meghatározása
  • D5: A végleges javító intézkedések meghatározása
  • D6: A végleges javító intézkedések bevezetése
  • D7: Megelőző intézkedések; az ismetelt előfordulás megelőzése
  • D8: A csapat erőfeszítésének elismerése

gyökérok analizis technikak, helyzetfelmérés, adatgyűjtés

  • 5W 2H technika
  • 5 Miért Módszer

Halszálka diagram

Képzés időtartama: 2 nap

Kapcsolattartó:

Dévai Dóra Anna
Telefon: +36 70 625 6015
E-mail: jelentkezes@hqsc.hu

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!