8D riport

Minőségmenedzsment

8D Riport

A képzés célja:

Az autóiparban elterjedt és a vevők által sokszor megkövetelt 8D problémamegoldó módszer alkalmazásának készségszintű elsajátítása. A képzés során elsajátított tudás és kompetencia segítségével a munkavállaló képes lesz a 8D problémamegoldó módszert és az azt támogató technikákat alkalmazni a vevői és szállítói reklamációk kezelésére vonatkozóan.

Minden munkavállaló aki vevői és beszállítói reklamációval foglalkozik; munkája során hatással lehet/van az előállítandó termék minőségére; meghatározó szerepet tölt be a meghibásodás körülményeire vonatkozó adatok összegyűjtésében; készségeit, tudását fejleszteni szeretné.

PDCA fogalma, bemutatása / 8D lépései

D0: A hiba jelenség meghatározása és sürgős válasz lepése

D1: Team alapítás

D2: A probléma megfogalmazása

D3: Közbenső javító intézkedés bevezetése

D4: A kiváltó ok meghatározása 

D5: A végleges javító intézkedések meghatározása

D6: A végleges javító intézkedések bevezetése

D7: Megelőző intézkedések; az ismetelt előfordulás megelőzése

D8: A csapat erőfeszítésének elismerése

Képzés időtartama: 1 nap

    Kapcsolattartó

    Nagy Szilvia Veronika

    Telefon: +36 70 625 6015
    E-mail: info@hqsc.hu

    A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!