Vezetés változó környezetben

Vezetői tréningek

Vezetés változó környezetben - A vezető mint változásmenedzser (változásmenedzsment)

A képzés célja:

Véget sem az ér az egyik változás, már érkezik a következő. Sőt akár egyszerre több változási kezdeményezés is futhat. Annyira felgyorsultak a technológiai és ezeken keresztül a társadalmi változások is, hogy szinte mindennap valami új ismeretet kell tanulnunk, elsajátítanunk. Érdemes felkészülni arra, hogy a változás már nem egy egyszeri, nagyszabású esemény, hanem folyamatosan jelen van életünkben. Manapság minderre a VUCA-világ megnevezést hazsnáljuk, mely a Volatile (nagyon gyorsan változó), az Uncertain (kiszámíthatatlan), a Complex (bonyolult) és az Ambiguous (bizonytalan) szavak rövidítéséből született. A VUCA világ mindennap új kihívások elé állít minket, különösen az üzleti világot. A korábban bevált módszerek nem működnek, helyettük új megoldások vezethetnek sikerre. A cégeknek, a munkahelyeknek mindehhez alkalmazkodniuk kell, különben lemaradnak. A folyamatos változás terhet ró az emberekre is. A vezetőktől másfajta vezetést, a munkatársaktól másfajta hozzáállást és együttműködést kíván. Ugyanakkor, a vezetővel szembeni elvárás egy olyan motiváló és látszólagosan stabil környezet megteremtése, amely inspirálóan hat a dolgozói teljesítményre, elkötelezettségre és képessé teszi a csapatot a folyamatos megújulásra és változásra. Olyan kérdseket járunk körül, mint: Milyen hatással van a VUCA környezet a munkavállalókra?; Milyen az eredményes vezető a VUCA világban?; Hogyan kell kezelni a VUCA kihívásait? A modul segít a változások dinamikájának a megértésében, változáskezelési módszerek és eszközök saját eseteken való gyakorlásán keresztül pedig praktikus támpontokat nyújt a VUCA világban való sikeres vezetői működéshez. A várható eredmény: Rövidebb elfogadási és adaptációs időszak; Elkötelezettebb és a változások vezetésére felkészültebb vezetők, projektvezetők; Alacsonyabb fluktuáció, a kulcs-alkalmazottak megmaradnak; Tudatosabb és transzparensebb változáskommunikáció; Az alulról-felfelé történő kezdeményezések és ötletek növekvő száma; Sikeres projektek, látható és mérhető eredményekkel;Kevesebb érzékelhető bizonytalanság;Nagyobb motiváció és elégedettségérzés mindenki részéről.

Óraszám: 1-2 nap

Létszám: ideális létszám: 8-10 fő / maximum: 12 fő

    Kapcsolattartó

    Balogh-Ocsenás Csilla

    Telefon: +36 70 625 6015
    E-mail: info@hqsc.hu





    A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!