Csapatépítés
Generációk találkozása a munkahelyen - Hogyan tudnak együttműködni a különböző generációk
A képzés célja:
Mit tehetnek a szervezetek, hogy megfelelően kezeljék a különböző generációk együttélését a munkahelyeken? A tréningen arra keressük a választ, hogy találhatják meg egymással a közös hangot a lassan nyugdíjba vonuló Baby-boomerek, az X-esek, Y-osok és a feltörekvő Z generáció. A tréning egyaránt ajánlott munkatársaknak és vezetőknek, hiszen minden szervezetnek fontos, hogy a különböző generációk képviselői megértsék a saját és a másik generáció különbözőségét és szinergiát alkossanak. Az attitűdformáló tréning új ismereteket és szempontokat ad a különböző generációk normáiról, a közöttük kialakítható együttműködés lehetőségeiről. Saját generációs működésük megértése, a kommunikációs eszköztár fejlesztése révén segíti a résztvevőket abban, hogy találkozzanak saját, más generációkkal kapcsolatos viselkedésük, működésük kommunikációs csapdáival, fejlesztendő területeivel és támogatást kapjanak ezek változtatásához, fejlesztéséhez. A tréningen hangsúlyt kapnak a generációk közötti együttműködések lehetőségei és fontossága, gyakorlati megoldásokat kapnak a résztvevők a hasonlóságokból és/vagy különbségekből adódó kommunikációs félreértések feloldási módjaira. Minél többféle generáció dolgozik egy csapatban, annál nagyobb az esély a konfliktusra. Ha a csapattagok megértik és elfogadják a különbözőségeiket, jóval eredményesebb közös munkára lesznek képesek.