Egyéni eredményesség fejlesztés
Konfliktuskezelés
A képzés célja:
A konfliktusok a mindennapok szerves részét képezik, nem lehet teljesen elkerülni de rajtunk múlik, hogy munkahelyi kpacsolataink megromlásához vezet vagy éppen új, konstruktív megoldásokhoz vezet majd. A céljaink harmonizálása kapcsán gyakorta kerülhetünk konfliktushelyzetbe mi magunk, vagy tapasztalunk meg konfliktust a környezetünkben. Nagyon gyakran nemcsak különbözőségeink miatt, megvalósítandó feladatainkból fakadóan, hanem önmagából a komplex szervezeti működésből adódóan is tapasztalhatunk konfliktust. Saját magunkra nézve nem az minősít minket, hogy mennyi konfliktussal találkozunk, sokkal inkább az, hogy hogyan kezeljük, illetve oldjuk meg ezeket a helyzeteket. Kezelésük egy rendkívül fontos, az élet minden területén hasznosítható soft skill. A tréning, a szervezet bármely hierarchiaszintjén álló munkavállaló számára jól alkalmazható tudást biztosít, különösen hasznos azoknak, akik csapatban dolgoznak, fejlesztenék a problémamegoldó-készségeiket, illetve visszajelzést kapnának a másokkal való együttműködésükről. A tréning célja: Hatékony konfliktus megoldási technikák alkalmazásával a konfliktushelyzeteket problémamegoldó folyamatokká alakítani. A tréning várható eredményei: Megértik a konfliktusok természetét; A résztvevők felismerik a saját szerepüket a konfliktusokban; Tudatosabbak lesznek az adott helyzethez legmegfelelőbb konfliktusmegoldó stratégia kiválasztásában; Megtanulnak a másik fejével is gondolkodni, és mindenki számára kielégítő, konszenzusos döntésre jutni; Megismerik, hogyan tehetik a konfliktusok kiemnetét konstruktívá; Erőszakmentes kommunikációval képesek megelőzni a konfliktusokat, így azok száma csökken a szervezetben; Nő a termelékenységi és együttműködési hatékonyság; Javul a munkahelyi hangulat és a kollégák egymáshoz való viszonya, ami pozitív hatással van a munkavállalói jóllétre és elkötelezettségre, mérsékeli a fluktuációt.